می توانید پا حمام درمانی راهنما مرحله 3 بیماری کلیوی بیمار دیالیز جلوگیری از
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید پا حمام درمانی راهنما مرحله 3 بیماری کلیوی بیمار دیالیز جلوگیری از

می توانید پا حمام درمانی راهنما مرحله 3 بیمار بیماری کلیوی اجتناب از DialysisCan پا حمام درمانی مرحله به کمک 3 بیمار بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز؟ به رک و پوست کنده، پا حمام درمانی اثر قابل توجهی در درمان بیماری کلیه، بنابراین تا زمانی که مرحله 3 بیمار بیماری کلیوی می توانید این درمان به موقع، آنها ممکن است عملکرد کلیه خود را بهبود یافته است، بنابراین شانس برای جلوگیری از دیالیز است.

پا حمام درمانی چیست؟

این نوع از درمان موثر برای بیماری های کلیوی است، آن است که بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، درست مثل پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اختراع شد. این می تواند به بیماری های کلیوی در راه آسایش درمان، تمام نیاز بیمار انجام دهید این است نشستن وجود دارد و قرار دادن پای خود را به سوپ دارو.

چگونه می توان پا حمام درمانی مرحله به کمک 3 بیمار بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز؟

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، این نوع از درمان می تواند بیمار جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه خود را کمک کند.

پا حمام درمانی می توانید چی اصلی در نصف النهار کلیه تحریک و از بین بردن عوامل بیماری زا و سمی در نصف النهار کلیه با فرو بردن پا به عصاره های دارویی، که می تواند در طحالی Yongquan عمل (KI 1) و Taixi طحالی (KI 3). این درمان حمام پا می چی اصلی در نصف النهار کلیه از کفش shaoyin کافی و جریان هموار برای ورود به کلیه و پس از آن چی اصلی در کلیه را می توان دوباره بازسازی شد. به طوری که عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یافته و بیمار می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پا حمام درمانی برای بیماری های کلیوی و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: